Eerste weken op stage! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amy Koulil - WaarBenJij.nu Eerste weken op stage! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amy Koulil - WaarBenJij.nu

Eerste weken op stage!

Door: Amy van Koulil

Blijf op de hoogte en volg Amy

08 Maart 2015 | Spanje, Barcelona

Ik loop stage bij het bedrijf Enjoy Barcelona, dat is een klein Nederlands bedrijf gevestigd in het centrum van Barcelona. Ze hebben meerder vestigingen in bv. Rotterdam, maar het hoofdkantoor is in Barcelona. Ze verhuren appartementen in 15 verschillende steden. Ik ben er werkzaam als directiesecretaresse. Mijn taken zijn: boekingen invoeren, e-mails afhandelen, klantcontracten maken, telefoontjes afhandelen (in het Engels en in het Nederlands), boekingen en contracten archiveren (zowel digitaal als fysiek) en facturen maken. Tussendoor komen er vaak nog andere taken bij, zoals tabellen maken en even snel iets opzoeken in het systeem. Er hangt op het kantoor een gezellige sfeer en iedereen helpt elkaar zo goed mogelijk. Ik vind het werk ook leuk, omdat het heel afwisselend is en je eigenlijk altijd druk bezig bent! Natuurlijk moest ik eerst wennen aan de taken, maar ik nam de taken al snel goed op. Het kantoor is gevestigd op de achtste verdieping van het gebouw met een balkon en daar heb je echt mooi uitzicht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 2065

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 19 Juni 2015

Mijn reis naar Barcelona!

Landen bezocht: