Aankomst in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amy Koulil - WaarBenJij.nu Aankomst in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Amy Koulil - WaarBenJij.nu

Aankomst in Barcelona

Door: Amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

07 Februari 2015 | Spanje, Barcelona

Ik ben afgelopen woensdag 4 februari aangekomen in Barcelona. De vlucht verliep goed, alleen hadden we aan het einde wat turbulentie. Gelukkig kon ik samen met Lisa reizen, want die had dezelfde vlucht als ik en ze woont in hetzelfde appartement. We kwamen om 12.10 uur aan en daar moesten we natuurlijk eerst op onze koffers wachten. Daarna gingen we op zoek naar de Aerobus, die ons naar de plek bracht waar Anna (van Barcelonastudents) op ons stond te wachten. Na een tijdje zoeken hadden we het gevonden, alleen nu moesten we onze zware koffers zelf in die bus tillen.... Pfoe, dat was echt ontzettend zwaar. We waren wel zo slim geweest om de koffers onderin te leggen in plaats van bovenin het rek. Uiteindelijk waren we op tijd bij de juiste halte uitgestapt en gingen we op zoek naar Anna. Ze stuurde ons een sms om te zeggen dat ze 5 minuten later was. Het was helaas niet echt zonnig weer, dus dat viel een beetje tegen. Toen we Anna hadden gevonden, gingen we op zoek naar het appartement. Anna besloot om met de bus te gaan, omdat de weg een beetje steil omhoog liep en omdat we zulke zware koffers bij hadden. Het appartement is wel oud, maar er is wel alles aanwezig wat we nodig hebben. Nu maar hopen dat stage leuk wordt, want het is wel heel erg wennen en soms heel moeilijk!

  • 08 Februari 2015 - 20:49

    Paula:

    Ik ben blij dat je veilig bent aangekomen! Ik hoop dat je daar een hele fijne tijd gaat krijgen. Ik snap heel goed dat je even moet wennen hoor. Dat zou ik ook hebben. Ik vind je een bikkel dat je het allemaal maar doet! Groetjes van ons alledrie!

  • 11 Februari 2015 - 07:09

    Peter Maat:

    Goed bezig meid! Veel plezier! Groetjes, Peter en familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 2066

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 19 Juni 2015

Mijn reis naar Barcelona!

Landen bezocht: